Tehnică universală de remorcare Organic TRUCKS

Organic TRUCKS – o nouă tehnică de remorcare universală, elaborată de Biroul propriu de proiectare al companiei VAB LTD.
Acest tip de tehnică va putea rezolva mai multe sarcini simultan pentru gospodăria țărănească: aplicarea îngrășămintelor organice la pregătirea solului pentru însămânțare și transportarea diferitelor produse agricole (siloz, fân, cereale, sfeclă). Este destinat pentru împrăștierea băligarului solid, compostului și turbei la o lățime de la 13 până la 17 m.
Tip: remorcă-distribuitor de îngrășăminte organice, universal, triaxială.
Dimensiuni de gabarit: înălțime – 3,66 m, lățime – 2,70 m, lungime – 13,17 m.
Dimensiuni de gabarit a caroseriei: volum – 30,8 m3, înălțime – 1,40 m, lățime – 2,20 m, lungime – 10,00 m.
Greutate proprie: greutatea remorcii fără încărcătură – 14 tone (+/-400 kg).
Greutatea admisibilă a încărcăturii: capacitate de încărcare – până la 32 000 kg.
Remorcile universale Organic TRUCKS au o capacitate mare de încărcare și de găzduire, manevrabilitate, acces ușor la nodurile operate, servicii de garanție și calitate europeană.
Caracteristicile construcției permit utilizarea remorcii în condiții meteorologice și rutiere dificile pe parcursul tuturor anotimpurilor agricole.
Volumul mare al caroseriei, precum și posibilitatea de a instala obloane laterale suplimentare la remorcă permit de a economisi semnifcativ mijloacele pentru logistica îngrășămintelor și a altor produse agricole. Numărul și locația nervurilor de rigiditate pe caroserie, precum și calitatea lucrărilor de sudură, permit utilizarea remorcii la sarcini ridicate, fără a compromite resursa.
La montarea celor mai importante elemente ale remorcii, noi folosim doar producătorii mondiali de top, care s-au recomandat ca lideri în industriile lor:
- Sisteme hidraulice: Franța
- Sistem de frânare: Lider mondial în sistemele de frânare.
Pentru fabricarea nodurilor și elementelor foarte încărcate, se folosește oțel rezistent la uzură de tip Hardox 450, Domex 450 (Strenx 700 S), restul elementelor – 09G2S, ceea ce mărește durata de exploatare a tehnicii:
- Caroserie: laturi laterale: oțel Strenx 700 S – viscozitate ridicată la impact, rezistență la fsuri;
- Caroserie: fundul: oțel Hardox 450 – rezistență la abraziune, rezistență sporită la urme de lovituri;
- Cadru: 300*100*8, țeavă 09G2S;
- Șasiu: TVZ,
Pe remorcile universale se montează un cadru sudat:
- Traverse longitudinale – tub dreptunghiular, dimensiuni de gabarit 100×300 mm;
- Traverse transversale – tub dreptunghiular, 09G2S;
- Elemente de sprijin – profl U laminat la cald 09G2S.

Șasiu. Axele sunt presate cu tracțiune reactivă, grinda din țeavă dreptunghiulară, prima și ultima axă – propulsoare. Frâne de tip tambur cu acționare pneumatică sau cu acționare hidraulică.
Uniformitatea aplicării îngrășămintelor organice se realizează datorită bătătorilor verticali de împrăștiere italieni BERMA, cu o grosime de 15 mm (unicii pe piața de distribuitori). Această grosime crește resursa lor cu 33% , materialul de fabricație: HARDOX 400. Lățimea maximă de împrăștiere a băligarului solid – 17 m. Rata de debit – de la 10 până la 78 t/ha.
Sistemul cu bandă rulantă oferă posibilitatea de a rezista unei sarcini până la 40 000 Nm în timpul deplasării materiilor prime (băligar, siloz, fân) în partea din spate a remorcii.
Transportorul este echipat cu un dispozitiv hidraulic de frânare, sistem invers, 2 lanțuri de legături ștanțate la cald cu un diametru de 20 mm, raclete cu secțiunea de 80×45 mm, acționare hidraulică ca la tractor. Structura demontabilă a lanțului și racletelor permite de a demonta și înlocui rapid piesele componente.
Peretele din spate de tip culisant cu șine verticale, ridicarea se realizează prin intermediul a două mecanisme cu pârghie și doi cilindri hidraulici.
Calculatorul simplu de control permite de a porni cu ușurință tehnica în funcțiune chiar în timpul exploatării.
Puterea necesară a tractorului: 310-340 CP